وجد در کشورهای مختلف با تور آسیایی رئال
 
اخبار رئال مادرید
پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, :: 15:18 ::  نويسنده : caroline

رئال مادرید هر جا که باشد هیجان بسیاری ایجاد می کند . رئال مادرید قرار است که در این تابستان به ایالات متحده ، آلمان ، انگلیس و چین برود تا هوادارانش از سرتاسر دنیا را خوشحال کند . این مکان ها از همین حالا خوشحالی خود را از دیدن رئال مادرید ارائه داده اند .
تور جدید رئال مادرید ، وجد زیادی را در سرتاسر دنیا ایجاد کرده است . آن قدر که استادیوم هرتا برلین در فاصله یک ماه تا بازی کاملا پر شده است . هواداران آلمانی هر 74.500 بلیط بازی رئال با تیمشان در استادیوم المپیک را خریداری کرده اند .
دیگر نمونه های استقبال خوب از رئال مادرید مربوط به وبسایت تیمهایی همچون فیلادلفیا یونیون و لستر سیتی است . در وبسایت تیم آمریکایی نوشته شده است :" بی اندازه افتخار می کنیم که برخی از  بهترین بازیکنان دنیا را در استادیوم لینکلن می بینیم . " و سپس کاسیاس ، رونالدو ، ژابی و کاکا را "سوپر استارهای بین المللی " خوانده است . اتفاقی مشابه هم در وبسایت تیم انگلیسی رخ داده است . "در مقابل تیمی با ستارگان بین المللی و جهانی قرار می گیریم . مطمئنا این شب به یاد ماندنی فراموش نخواهد شد . "
استادیوم های پر و شهرهای پرشور نمونه ای از رفتاریست که در مقابل حضور رئال مادرید در جای جای مختلف جهان صورت می گیرد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار رئال مادرید و آدرس realmadridfc.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 943
بازدید کل : 6023
تعداد مطالب : 149
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1